2016. június 6., hétfő

MindMeister - gondolattérkép fokról fokra

Számos gondolattérkép-készítővel volt már dolgom az idők során, amelyeket pedagógián vagy más órákon, esetleg magántanítás során alkalmazhattam. Az első, amelyet a blogon is be fogok mutatni, nem más, mint a MindMeister.

Szinte bármiből alkothatunk gondolattérképet
Az elsőre kuszának, mi több, bonyolultnak tűnő program használatába én is csak fokozatosan jöttem bele. A súgó ugyan angol nyelvű, ám viszonylag világos utasításokat, tanácsokat adott, így elnavigáltam vele a nagy kreatívkodás közben.

A program segítségével lehetőségünk van kollaboratív munkára, további előnye, hogy kényelmesen lehet regisztrálni - az e-mailes, szokásos út mellett Facebookról is lehetőségünk van erre.


Sajnos ingyenesen legfeljebb 3 gondolattérképünk lehet fent, viszont ezt leszámítva igen érdekes és hasznos lehet bárki számára, más hátrányát ugyanis személy szerint nem tapasztaltam.

Ha szimpatikus a program, ezen a linken az angol nyelvű verziót.

Spiller András

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Linkgyár linkkatalógus linkgyűjtemény Linkland linkkatalógus Németországi magyarok link-katalogus
Linkajánló Weboldal linkkatalógus Burkolás Újpalota, Rákospalota, Újpest! Burkoló munka XV kerület!Zalakarosi szállás árak
BASAWEB - honlapkészítés
Igényes honlapok készítése!