2016. június 16., csütörtök

Sway - A Prezi-vetélytárs

Régebben hatalmas Powerpoint-felhasználó voltam, pár évvel ezelőtt ismerkedtem meg a Prezivel, és azonnal megfogott az egyedi megjelenése, így IKT-s előadásomon is annak idején vele készítettem el a bemutatómat.

Már a logoról látszik, hogy Microsoft-termékről van szó
Kicsit később, amikor jobban beleástam magam ezen programok világába, ismerkedtem meg a Sway-jel, ami hasonlóan megfogott, mint az imént említett Prezi.

A Microsoft agyszüleménye hasonlít is, meg nem is vetélytársára: többféle médiatartalmat szúrhatunk be, a szokásos szövegeken túl pedig akár régi Sway-bemutatókat is rakhatunk be, például emlékeztető gyanánt.



A használatnak egy nagy hátránya van: szükséges egy Office365-fiók, avagy egy ingyenes Outlook.com-fiókra, utóbbit viszont pár kattintással el lehet készíteni.

Ha szimpatikus az alkalmazás, ezen a linken felkeresheted, és elkezdheted az első lépések olvasását.

Spiller András

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Linkgyár linkkatalógus linkgyűjtemény Linkland linkkatalógus Németországi magyarok link-katalogus
Linkajánló Weboldal linkkatalógus Burkolás Újpalota, Rákospalota, Újpest! Burkoló munka XV kerület!Zalakarosi szállás árak
BASAWEB - honlapkészítés
Igényes honlapok készítése!